mandag 10. februar 2014

Marmor



 I forbindelse med jobben, var jeg for noen uker tilbake på gave og interiørmessen i Lillestrøm. Siden jeg jobber på blomsterbutikk , (en nydelig blomsterbutikk på Sunnmøre. vell verdt å besøke om du tar turen inn langs trange fjorder og høye fjell.. hold øynene opne for Strandablomster!)
måtte vi selvfølgelig en rask tur innom noen av de vakre blomsterbutikkene i storbyen. Et fint lite avbrekk i all shoppingen på messen!


En av de var selvsagt vakre Mina Milanda! (en butikk jeg bare har hørt mye fint om, men aldri vert inne i før nå!)
Det er bare en ting å si, er det noen som virkelig har DET, så må jeg si det er denne butikken! WOW! Her ble jeg så inspirert at jeg kunne campet i dagesvis!



Uansett, poenget var marmor! I denne butikken finnes virkelig mange lekre skatter som mange sikkert vet!
Og disse nydelige håndlagede marmorvasene kunne jeg bare ikke gå i fra..!!


 De skal få pryde bordet mitt i lag med mine ulike glass og keramikk vaser i vinter. Jeg synest det skaper en fin balanse når man våger å blande litt.  Jeg simpelten elsker glassvaser, det er så nydelig når man ser vannet og stilken på blomsten... !



Så hva mer kan jeg si enn tommel opp for marmor folkens!! Noen andre som har fått dilla_?
Mitt neste ønske er å finne noen lysestaker og en skjærefjøl til å sette lys og vaser på. Hvem vet kanskje et loppis kupp!!.. time will show!
Enn så lenge tror jeg det holder med disse to!:) farlig å ta av på sånt..


Eldrid

2 kommentarer:

  1. Å, så fine bilder!! Såå vakre vaser! Ja, det er utruleg lekkert med marmor. Maria har jo marmor benkeplate på kjøkkenet, og det er så flott!! Eg ønsker meg ei skjærefjøl i marmor, syns det er så fint ;)

    SvarSlett
  2. har ikke fått marmor i hus enda men merker jeg liker det mer og mer. disse vasene var jo bare rålekre:-)

    SvarSlett