lørdag 24. november 2012

The way i like it!


skinn soffa som tilhører leiligheta, egensnikkra bord av eplekasser og vindu, lysestaker fra broste, og vase fra loppis, puter fra strandablomster og saueskinn fra sogn, som vi fikk i gave av mine foreldre, alt i alt en salig miks av nytt, gammelt, dyrt og billig... the way i like it :)


Nå er det helg og den skal benyttes til å starte så smått på juledekorering.. må innrømme jeg har startet litt alerede.:)flere som har det eller?...

 Bilde over er fra fjorårets lille diy jul prosjekt, lykt av blikkboks, og pyntegrein fra skogen, se mer HER
Ellers er det små ting som julekuler, stjerner osv som er kommet frem..mer om det i neste innlegg.. pluss at jeg har romstert litt rundt, Heldigvis er det ikke så mye som skal til for å skape julestemmning.


Gledelig helg alle sammen!

Eldrid

5 kommentarer:

  1. Nydeleg! Og takk for i går! Så kjekt å få helse på deg :)

    God helg vidare!
    Klem,
    elin :)

    SvarSlett
  2. Må innrømme at det er litt snikinnføring av julepynting hos meg også!
    for noen nydelig bilder, og så fint du har det ! det bordet var jo bare råtøft og tøffe rammer som henger på veggen! gjennomført med tøffe detaljer !
    nyt resten av helgen, det skal jeg :-)

    SvarSlett
  3. Stilig, kjempetøft bord! Har en del blikkbokser i skapet som skal bli lykter og diverse bare jeg får tid ;-) Lykten din var kjempefin :-)

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett