søndag 29. januar 2012

Bamboo + Energi


Bamboo skjerefjøl,
julegave
+
gode kniver 
som biter
Viktorinox
...

* Lykke *



Når jeg har fri
tar jeg frem min rawfood kokebok,
lader opp for uka
...

grønn mat
full av vitaminer,
mineraler.
...

Balsam for
kroppen
og
glede
til hjertet.
Iallefall
mitt

...




Energi 
ikke bare av å spise,
men å lage
eller bare
se på
....


Energikuler
Alle ingredienser økologiske.

2 dl mørke rosiner
2dl hasselnøtter
1,5 ts støtt kardemumme
1krm vaniljepulver
2 dl skrelte hampefrø

kjør i blender 
trill kuler i hampefrø.



Fin uke til deg

{love}

1 kommentar:

  1. Så herlig tekst og bilder :)
    Til å bli glad av rett og slett...
    I morgen tidlig setter jeg kursen mot Oslo!
    Skal jo få lage utstillingene på House of Oslo for februar...
    Som jeg gleder meg ;)
    Ønsker deg en fin uke.
    Klem May Helen

    SvarSlett