onsdag 9. november 2011

SDS Julelykt..



Nok en gang, tapet jeg elsker deg!
Den kan jo brukes til alt.!! 

Denne lykta
ble til i helga.
Syns denne passer fint, nå når julen
er rett rundt hjørnet:)
 
 
Du trenger:

Blikkbokser
Et stykke hvitt papir/tapet. 
Lim
Hammer og spiker


Lim tapeten/papiret fast
spiker så inn ønsket mønster.
Kan være en idé å tegne først 
:)




Mest av alt krever denne ideen en smule tålmodighet..men det har du vell:)
Elsker stjerner...og det virker det som om vi alle gjør..tihi

Lykke til!

Klemmer

Eldrid

11 kommentarer:

  1. Å, den likte jeg SÅ godt :)
    Spørs om jeg ikke må lage meg en sånn...
    Elsker stjerner ja!
    Sitter her med stjerne voksduk og en stjernelysestake fra Kremmerhuset foran meg.

    Tusen takk for alle de koselige kommentarene.
    Beklager at vasen ikke er sendt deg enda, men jeg har ikke kommet meg avgårde. Ligger pakket og klar ;)

    Nyt kvelden videre!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  2. Skjønn stjernelykt! Og kreativt! Likte så godt soverommet ditt også! Lykke til i utfordringa til NIB!

    Og tusen takk for fine ord!

    Klem E :)

    SvarSlett
  3. Utrolig fin! Hvordan får du tik fine hull i boksen egentlig?

    Klem
    Lottemora

    SvarSlett
  4. Lekkert! Har sett noen har laget lykter av blikkbokser, men ikke med tapet rundt -men det ble jo skikkelig fint! Flinka :)

    SvarSlett
  5. Tolmodighet er jeg heller dårlig på, men jeg liker lykta utrolig godt!

    Med andre ord nokså sannsynlig at jeg må utfordre meg selv i nærmeste fremtid :-P

    Takk for fin inspirasjon! Du tar dessuten utrolig fine bilder : )) Alltid så fint her!

    Klem fra Silje.

    SvarSlett
  6. Kjempefin lykt!
    Og jeg vet ikke om jeg har sagt det, men liiiiker soverommet og!
    Ha en super torsdag fine deg <3

    SvarSlett
  7. Så stilig! Dette ville jeg aldri tenkt på!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med finaleplass!!
    Du har fått min stemme denne gangen - jeg stemmer alltid på bidraget jeg liker best, uavhengig av om jeg følger bloggen eller ei. Likte veldig godt løsningen din:)
    klem og god helg

    SvarSlett
  9. Superfin blogg du har, legger meg til jeg!
    Og gratulerer så mye med finaleplass, vel fortjent! :-)

    Ha en super helg:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  10. oooch, "our" colors again. i will never leave this combination. perfect pictures for saturday morning coffe again.

    SvarSlett