lørdag 11. juni 2011

Sweet 26!!

foto:Wolfgang Kleinschmidt
 Dem siste dagene har det gått i muffins spising, fjellturer og studie! Jeg lagde knall gode muffins fra Leila Lindholms bok, A piece of Cake til min 26 årsdag på torsdag..mmm dem er såå god! Om du ikke har boken anbefaler jeg den sterkt..den er full av gode mummsige oppskrifter..for dem som liker det søte og ellers bare vakre bilder med nydelige dekorasjon ideer til festen;)

Bildet du ser til høyre er noen av mine egne bilder mixet med bilder fra boken..
man drømmer seg lett bort i så vakre bilder!!
Jeg lagde min egen vri - duket opp vårt kjøkkenbord og dekorerte mine muffinser som roser..:)...som du ser i boksen...
ikke helt som i boken..men kos var det..hehe







Det du ser til venstre er deler av vårt "nye" kjøkken.....stolen var et kupp fra 1800 talet! Virkelig søt..!:)

På min dag fikk jeg pannekake frokost av min kjære en rull med vakre ord på, markblomster, blonde bånd, interiørmagasin, et gavekort på klesbutikk og en fantastisk picnik på fjellet.... og masse masse kjærlighet!!..:):)
Ellers mye fine ord , god mat, grill kos på kvelden med venner, og dekorasjon til vårt nye hjem.+++

Man har så mye å være takknemlig over her i livet!
Tiden man får er en gave...og jeg er sååå takknemlig!




Nå er det tid for studie ute i hagen,  et glass forfriskende kaldt vann med bringebær i og litt musikk..
åh!!!Sommer jeg elsker deg!!!!


Gledelig helg alle kjære dere!:)

Eldrid

11 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått :-) Nydelige bilder! Og uteplass bildene dine var kjempefine også :-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med overstått!
    Flotte bilder, så flink du er!

    Klem Silje

    SvarSlett
  3. GRATULERER med vel overstått, ungdom ;)
    For noen herlige bilder, med herlig stemning...
    Ønsker deg en fortsatt fin pinse.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  4. Gartulerer med dagen som har vært :D:D og gooo' helg!! :D

    Var noen herlige bilder du hadde her nå :))

    Klæm, Silje.

    SvarSlett
  5. gratulerer så mye med dagen din som var!
    det hørtes virkelig ut som om du hadde en fantastisk dag!!!
    kos deg med sommeren. klem fra meg ♥

    SvarSlett
  6. G r a t u l e r e r så mye med dagen som har vært!
    Nydelige bilder :) God søndag! Klem

    SvarSlett
  7. Hei! Gratulerer med overstått dag! Flotte bilder, såg ikkje kva som var frå boka, og kva som var dine! :) Lekkert! Håper sola skin på deg!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  8. ÅÅ, så herlige og lekre bilder!! boka høres kjempefin ut, elsker sånne bøker med inspirasjon til baking og pynting! :) elsk på bilde nr1!!

    aww, så fin bursdagsgave fra Martin <3
    Eg har ein gave til deg som ligger her til neste gang du er heime, blir kanskje i sommer? :)

    God klem, glad i deg:)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med vel overstått bursdag. Hørtes ut som en herlig dag! :)

    SvarSlett