onsdag 15. juni 2011

Smileboksen!


Denne søte treboksen fikk jeg også til min 26 årsdag..visst er den søt og genial!?... Elsker greier som er lekre og praktisk.


 For meg en leker boks hvor jeg kan oppbevare små kort jeg har fått gjennom tiden.
Jeg vil dette skal bli en boks som kan åpnes med forventninger om å bli oppmuntret. Den skal fylles med gode ord som vil berike hjerte og sinn. Den skal inneholde ord som sier til meg hvem jeg er, drømmer for fremtiden, gleder i livet, ordspråk, og hvem venner sier jeg er.. Rett og slett en oppmuntrings boks som får meg på godt hummør når enn det skulle være :)





Jeg tror vi alle behøver å påminne oss selv om hvem vi er i blandt og hvilke egenskaper vi har og hva som er bra med oss selv..eller hva sier du?..

Gledesmil

Eldrid

4 kommentarer:

  1. Hej du ljuva människa!
    Tack för din fina grattishälsning som tog mig med storm!
    Du sprider solsken=))

    En mycket bra tanke att fylla en bok med feelgood-rader.
    Och helt rätt tanke, man ska helt klart lyfta sig själv!

    Stor kram Hannis

    SvarSlett
  2. Ja, du har så rett! Det er så lett og glemme... Dette synes jeg var en kjempe fin idé :)
    Klem Marie

    SvarSlett
  3. Er helt enig med deg Eldrid!
    Kjempesøt boks med fine ord på!
    Goooood helg til deg :D

    SvarSlett