mandag 28. mars 2011

Inspirasjon..



Fikk Home & Cottage katalogen fra min mann da han hadde vert i Norge en sving..
Jeg ble så inspirert. Og må bare dele disse herlige bildene med dere..Dem gir en viss følelse av at våren er rett rundt hjørnet, samtidig som man kan nyte småbiter av vinteren som ligger igjen på hytta...Passer godt inn i hvordan det er her oppe hos oss, som det har lavet ned hvitt pudder i vell en uke...:)




Likte veldig godt håndukene til venstre og stigen..! Ellers la jeg ekstra godt merke til den råkule kassen og lampene over..! Skulle jeg gjerne hatt:)Mye jeg likte her..hehe..
Fant du noe som falt ekstra godt i smak?

Fin, fin mandag til dere alle sammen!

klemmer
Eldrid

5 kommentarer:

  1. Lekkert! Kjempeinspirasjon! Fekk ein idè faktisk! :) Tusen takk for så fine ord inne hos meg! Her har også snøva i fleire dagar. Men no er det faktisk nok vinter for meg! Vil ha VÅR!

    Ha ei nydeleg veke!
    Beste klemmen,
    E

    SvarSlett
  2. Masse fint her ja,..
    Herlig blogg du har,legger meg som følger!!

    SvarSlett
  3. jeg likte også lampene :)
    så fint innlegg under her, flinkis!

    SvarSlett
  4. Virkelig mye fint i den nye katalogen ja. Hentet den selv i forrige uke.
    Veldig mange fine innlegg du har hatt i det siste. Digger kosekroken din under her :) Dette kan du!
    klem Nina

    SvarSlett