søndag 13. mars 2011

Englefjær ..


           Knyttet en liten fjær til en rekved pinne jeg fant ved elvebredden og hengte den på vår dør til soverommet som dekorasjon, men også som en på minnelse om dette bibelverset...





Med sine fjær skal Han dekke deg, og under Hans vinger skal du finne tilflukt....
Sitat bibelen. Salme 91:4

Akurat nå på minner den meg å be for dem som har mistet så mye i tsunamien og som virkelig trenger et mirakel i sitt liv.
Men den henger der også for å påminne meg om bønnesvar og alt han har gjort, og hvordan han har beskyttet meg i mitt liv.

 ...


Med de ord ønsker jeg dere alle, mine kjære lesere en fredfylt søndag..
 

Eldrid

2 kommentarer:

  1. Dette var vakkert Eldrid!
    Jeg lagde nettopp et fjær innlegg, men det var ikke like dypt og vakkert.
    Tenk for en tragedie det som skjedde og skjer i Japan!
    Godt vi kan støtte og be!
    klem manu

    SvarSlett
  2. Underbara, underbara bilder!
    Och fina rader.

    När sånt händer blir man tacksam för det vardagliga, enkla och all den trygghet man faktiskt har.

    Kram Hannis

    SvarSlett