søndag 19. desember 2010

Badet..



Det skal ikke så mye til før man har litt julestemning til og med på badet. Dette er plassen man lett kan glemme, men jeg synes denne hører med i julepyntinga, like mye som resten av huset.  

Helhet er viktig:)Og det skal som regel ikke så mye til.

Jeg har brukt litt kongler, hyssing, granbar og noen få rustikke røde sløyfer. 

Gamle maisbokser i sink kan brukes til så mangt. Her bruker jeg den til oppbevaring av hårstrik.
 Litt stearinlys på badet må man ha...under oppsyn så klart..!!...:)

Badet er ikke akkurat så fancy - fancy, men jeg liker det. Heldigvis elsker jeg å se det vakre i noe som i ut gangspunktet kanskje ikke er så vakkert... ;)

Håper mine detaljer kan være til glede for dine øyner og at du ble inspirert til å pynte på badet til jul du også:)


Takk at du titter innom, jeg er så takknemlig for alle som gjør det, og takk for alle koselige kommentarer... jeg blir så glad!!

:) fra meg

Eldrid

5 kommentarer:

  1. Tycker det ser jättemysigt ut!
    Gillar alla kontraster.

    Hoppas att du får en fin advent/
    Kram Hannis

    SvarSlett
  2. Så utrolig fint det ble på badet. Og som du sier, det er ikke alltid så mye som skal til :)

    SvarSlett
  3. veldi koseli!
    har ikke fått pyntet badet fordi det ser ikke ut,men det nye badet er snart ferdig :D
    ha en fin kveld!
    klem manu

    SvarSlett
  4. for en nydelig liten boks! Er det en hylle av en planke den står på eller noe annet? Ser veldig fint ut hvertfall:)

    SvarSlett
  5. Eldrid!

    Du er ein evig inspirasjon og kjempeflink med dine utallige prosjekt. Takk for supre idear og tips. Love it. God jul til deg og dine!

    Klem, Kari (Hyllestad)

    SvarSlett