søndag 19. september 2010

Høst - Søndag - Kos - Inspirasjon


I blandt liker jeg å sette meg ned å bla i ulike interiør og moteblad for å hente inspirasjon. Ofte tar jeg det som inspirere meg og lager en kolasj. Det gir ikke bare kreativ glede å lage det, men også noe fint å se tilbake på.Og sist men ikke minst er det Så koselig:) Høsten er for meg den mest kontrastfylte årstiden og en tid jeg blir svært så energisk og inspirert:) Her er noe av det som gleder meg med årstiden:
 
kozey kopper, hjemmestrikka sokker, heimebaka godsaker, sylting, grener og kvister, små notater som oppmuntrer, tid til å nyte fin natur, robuste sko, duften av eple og kanel, frisk fjellluft....


mysig Søndagkveld til dere alle!
eldrid

5 kommentarer:

  1. God morgon!
    Skor och halsduk blev köpt i går så jag är redo för den sköna hösten=))
    Vilka härliga bilder du hittat!

    Och visst är hösten mysig!
    Avkopplande på något vis.

    Kram Hannis

    SvarSlett
  2. Underbart att Du hittade till mig så jag kunde 'knacka på här'.... Wooooow vilken dejlig blogg Du har. Snacka om sköna kontraster. Nu skall titta runt i lugn och ro.... och Du, vi kan väl träffas igen.

    Agneta

    SvarSlett
  3. Helt enig med deg moro med collager:)

    Nyt dagen, ble nye følger på deg:)
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  4. Så nydelige collager!!! De fiiineste farger og kontraster! Love!
    Du...kan jeg få låne noen av de skjønne bildene du har her på bloggen, og lage et lite innlegg om denne fiiine bloggen din?

    Ha en fiiin høstdag!
    Her skinner solen og jeg skal ut og bare nyyyte dagen!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Tusen tusen takk for den flotte og utfyllende tilbakemeldingen på bloggen min! Utrolig godt å høre at noen har tro på meg, det er inspirerende:) Og flott hvis jeg kan inspirere flere;) Du har jo et supert talent selv:D Bloggen din er rett og slett bare nydelig! Ha en super dag!

    SvarSlett